استراتژی فروش دکتر امیرحسین اسدی


در حال بارگذاری
۱۴ آبان ۱۴۰۰
pdf
1.8 mb
97
43 بازدید
رایگان
  1. استراتژی فروش چیست؟
  2. چرا مهم است؟
  3. چه تاثیری در کسب وکار دارد؟
  4. چگونه عملیاتی می شود؟
  5. چه عواملی در آن دخیل است؟

معمولا از عبارت “استراتژی فروش” در کسب و کارهای بزرگ زیاد استفاده می شود. اما هر شرکتی با هر اندازه ای می تواند از مزایای یک استراتژی خوب بهره مند شود.

استراتژی فروش یک برنامه برای کسب درآمد است که در آن مراحل فروش محصولات یا خدمات قدم به قدم مشخص شده است. با استفاده از این برنامه می توانید محصولات یا خدمات خود را به طور مستمر به فروش برسانید. برای دستیابی به اهداف بهتر، این برنامه همیشه در حال بازبینی شدن و ارتقاء است.
در استراتژی فروش، مزایای رقابتی محصولات یا خدمات، بازار هدف، شیوه های بازاریابی و بهترین کانال های فروش مشخص می شوند. با استفاده صحیح از استراتژی فروش، تیم فروش به طور متمرکز و روی اهداف مشخص شده فعالیت می کند و کسب و کار شما بهتر می تواند روی فرصت های فروش و مشتریان احتمالی کار کند.

کسب و کار ها با هم تفاوت دارند. شما نیاز به یک استراتژی فروش دارید که با هویت و مدل کسب و کارتان همخوانی دارد.
برای طراحی استراتژی همخوان با مدل کسب و کارتان، اول باید مواردی را مشخص کنید.

  1. چشم انداز کسب و کار
  2. اهداف مالی

  3. ویژگی های مشتری ایده آل

  4. استراتژی مارکتینگ

  5. برنامه عملیاتی

این پاورپوینت توسط دکتر امیرحسین اسدی تهیه گردیده و منتشر شده است.

برای رای دادن کلیک کنید
[مجموع: ۱ میانگین: ۵]
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.