استراتژی فروش دکتر امیرحسین اسدی

استراتژی فروش
  1. استراتژی فروش چیست؟
  2. چرا مهم است؟
  3. چه تاثیری در کسب وکار دارد؟
  4. چگونه عملیاتی می شود؟
  5. چه عواملی در آن دخیل است؟

معمولا از عبارت “استراتژی فروش” در کسب و کارهای بزرگ زیاد استفاده می شود. اما هر شرکتی با هر اندازه ای می تواند از مزایای یک استراتژی خوب بهره مند شود.

استراتژي فروش یک برنامه براي کسب درآمد است که در آن مراحل فروش محصولات یا خدمات قدم به قدم مشخص شده است. با استفاده از این برنامه می توانید محصولات یا خدمات خود را به طور مستمر به فروش برسانید. براي دستیابی به اهداف بهتر، این برنامه همیشه در حال بازبینی شدن و ارتقاء است.
در استراتژي فروش، مزایاي رقابتی محصولات یا خدمات، بازار هدف، شیوه هاي بازاریابی و بهترین کانال های فروش مشخص می شوند. با استفاده صحیح از استراتژی فروش، تیم فروش به طور متمرکز و روی اهداف مشخص شده فعالیت می کند و کسب و کار شما بهتر می تواند روی فرصت های فروش و مشتریان احتمالی کار کند.

کسب و کار ها با هم تفاوت دارند. شما نیاز به یک استراتژي فروش دارید که با هویت و مدل کسب و کارتان همخوانی دارد.
براي طراحی استراتژي همخوان با مدل کسب و کارتان، اول باید مواردی را مشخص کنید.

  1. چشم انداز کسب و کار
  2. اهداف مالی

  3. ویژگی های مشتری ایده آل

  4. استراتژی مارکتینگ

  5. برنامه عملیاتی

این پاورپوینت توسط دکتر امیرحسین اسدی تهیه گردیده و منتشر شده است.

برای رای دادن کلیک کنید
[مجموع: 1 میانگین: 5]

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *