جلد دوم اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر


در حال بارگذاری
۲۰ آبان ۱۴۰۱
17 بازدید
رایگان

این کتاب شامل سرفصل های زیر می باشد.

بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری

استراتژی بازاریابی مشتری مدار

استراتژی محصول، خدمات و برند

ایجاد محصول جدید و استراتژی های چرخه عمر محصول

قیمت گذاری محصولات،‌شناسایی و جذب ارزش مشتری

قیمت گذاری محصولات: استراتژی های قیمت گذاری

 

برای رای دادن کلیک کنید
[مجموع: ۱ میانگین: ۵]
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.