دانلود کتاب اصول بازاریابی ویرایش ۱۷ به زبان انگلیسی

دانلود کتاب اصول بازاریابی ویرایش ۱۷ به زبان انگلیسی

کتاب اصول بازاریابی ویرایش ۱۷ به دانشجویان کمک کنید یاد بگیرند که چگونه از طریق ارتباط و تعامل با مشتری ارزش ایجاد کنند

در یک بازار دیجیتالی و اجتماعی که به سرعت در حال تغییر است، برای بازاریابان بیش از هر زمان دیگری حیاتی است که ارتباطات معناداری با مشتریان خود ایجاد کنند. اصول بازاریابی به دانشجویان کمک می کند تا بر چالش اصلی بازاریابی امروزی تسلط پیدا کنند: ایجاد جوامع پر جنب و جوش و تعاملی از مصرف کنندگان که محصولات و برندها را به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره خود تبدیل می کنند.

برای کمک به دانشجویان در درک چگونگی ایجاد ارزش و ایجاد روابط با مشتری، کاتلر و آرمسترانگ اطلاعات پایه ای بازاریابی را در چارچوب ارزش مشتری نوآورانه ارائه می دهند.

نسخه هفدهم که به طور کامل برای منعکس کردن روندهای اصلی تأثیرگذار بر بازاریابی معاصر بازبینی شده است، مملو از داستان هایی است که نشان می دهد چگونه شرکت ها از فناوری های دیجیتال جدید برای به حداکثر رساندن تعامل مشتری و شکل دادن به مکالمات، تجربیات و جوامع برند استفاده می کنند.

برای رای دادن کلیک کنید
[مجموع: 1 میانگین: 5]

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *